Lovina, Bali - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Michael & Ilona - WaarBenJij.nu Lovina, Bali - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Michael & Ilona - WaarBenJij.nu

Lovina, Bali

Blijf op de hoogte en volg Michael & Ilona

10 Maart 2017 | Indonesië, Lovina

Hallo!

Zijn we weer :)
Gisteren de Bromo beklommen! Wat een gave ervaring! Foto's volgen, deze zeggen meer dan 1000 woorden!

Gisteren aangekomen in Lovina. Doordat het vliegtuig vertraagd was, helaas geen bus meer te bekennen. Wij een taxi zoeken, was nog niet zo makkelijk, want niemand had nog zin om ons van Denpasar naar Lovina te brengen (ritje van ruim 2,5 uur).
Na wat rond te hebben gelopen en flink af te hebben moeten dingen iemand gevonden!
2,5 uur later waren we eindelijk bij het Frangipani Beach Resort. Kregen een lekker welkomst drankje en daarna meteen gaan slapen.

Vandaag lekker ontbijt gehad en nu het hotel bij daglicht gezien. Wat mooi! Relaxed zwembad, uitzicht op zee, lieve mensen oftewel perfect.
Na het ontbijt zijn we richting het "centrum" gewandeld. Het was hier erg rustig. Bij een supermarkt nog wat drinken gekocht en toen weer terug richting hotel.
Onderweg nog gestopt om te lunchen en toen we bij het hotel aankwamen een dealtje gesloten met een local om ons morgen vroeg naar de dolfijnen te brengen. We gaan zo eerst even de boot bekijken, voor het geval hij al half gezonken is haha.
Nu lekker relaxen aan het strand/zwembad en uitzoeken hoe we morgen naar de volgende halte: Munduk gaan!

Liefs van ons!

• 10 Maart 2017 - 08:52

Papa:

Altijd dolfijn ;-)
    Geniet er van en hopelijk laten ze zich spotten.

• 11 Maart 2017 - 01:31

Flipz: